SeniorWeb Terheijden biedt ondersteuning ‘ONLINE’

Als gevolg van de coronacrisis kunt u (tijdelijk) niet terecht in de huiskamer (voormalige pastorie) aan de Hoofdstraat 2 Terheijden voor het wekelijkse spreekuur ‘Digitale Vraagbaak’, een samenwerking tussen Surplus Welzijn en SeniorWeb Terheijden. De vrijwilligers van dit spreekuur zijn wel online bereikbaar als u vragen hebt over het gebruik van mobiele telefoon, smartphone (iPhone), tablet (iPad), videobellen (o.a. Facetime en Skype), e-mail, etc. Andere vragen of problemen b.v. het gebruik van laptop / PC, e-reader of omgaan met de digitale wereld/overheid (DigiD) zijn ook welkom. Het kan zijn dat deze vragen een wat langere beantwoordingstijd kosten. U kunt uw vragen stellen via: seniorwebterheijden@gmail.com (bij voorkeur) of 06 22 32 45 17 (houd er rekening mee, dat dit nummer op beperkte tijden bereikbaar is)